دردانه من...























♥♥« یه غزیبـــــــــــه»♥♥

همین از تمام جهان کافیه..


همین که کنارت نفس میکشم


برام هیچ حسی شبیه تو نیست..


تو پایان هر جستجوی منی


تماشای تو عین آرامشه..


تو زیباترین آرزوی منی

تو مالک تمام احساسم هستی


تمام عشقم


تمام احساس ناب دست نخورده ام


که حاضرنیستم


حتی ذره ای ازآن را


با هیچکس تقدیم کنم


با هیچکس


جز تو


نه
احساسم را با تو تقسیم نمیکنم بلکه


آن را به تو تقدیم میکنم


تمام احساسم را


تمام عشقم را


دوســـــــتت دارم عشــــــــــــــــق من...

اگر روزی بی حوصله بودم


اگر روزی بی اعتنایی کردم

بد اخلاقی هایم را جدی نگیر


که من بی تو هیچـــم ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥بــــــهار♥ |12:12 | 17 / 10 / 1393برچسب:, |